Jestem psycholożką w trakcie kształcenia pedagogicznego. Pracuje w dwóch szkołach podstawowych. W swojej praktyce zawodowej zajmuje się wsparciem psychologicznym, psychoedukacją oraz doradztwem wychowawczym dla dzieci i młodzieży. Podczas swojej pracy skupiam się na wspomaganiu rozwoju emocjonalnego i społecznego, a także na poprawie ogólnej jakości życia moich pacjentów. Pracuję z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zaburzeniami zachowania, zaburzeniami opozycyjno – buntowniczymi, zespołem nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagowym, trudnościami emocjonalnymi i społecznymi, problemami motywacyjnymi, szkolnymi czy rozwojowymi. Wspieram dzieci i młodzież doświadczających sytuacji traumatycznych i kryzysowych, rozwiązuje konflikty i pomagam tworzyć satysfakcjonujące relacje w społeczeństwie. W pracy kieruję się indywidualnym podejściem do drugiego człowieka. Staram się budować relacje oparte na zaufaniu i bezpieczeństwie.
Pierwsze 2 – 3 wizyty mają charakter konsultacji psychologicznej. W przypadku dzieci, pierwsza konsultacja odbywa się z rodzicem bez obecności dziecka.
Jestem absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego. Doświadczenie zdobywałam odbywając praktyki, szkolenia i uczestnicząc w webinarach. W swoim gabinecie wykonuję także takie testy psychologiczne jak:
Stanford Binet V - Jest to najnowszy na rynku test oceniający inteligencję i zdolności poznawcze. Posiada on bardzo szeroki zakres zastosowania w diagnozie psychologicznej. Jest stosowany zarówno w celu diagnozowania zaburzeń rozwojowych jak i wybitnych zdolności dzieci i młodzieży. Jest niezwykle pomocy dla oceny klinicznej i neuropsychologicznej czy diagnozy psychopedagogicznej.
Conners 3 - Badanie kwestionariuszami Conners 3 stanowi element diagnozy psychologicznej pod kątem ADHD, wraz z trudnościami współwystępującymi, takimi jak zaburzenia zachowania oraz opozycyjno-buntownicze. Metoda badania oparta jest na najnowszych standardach i kryteriach diagnozy DSM-5 obejmując skale treściowe, objawowe, kontrolne oraz pytania dodatkowe, co umożliwia wgląd w sposób funkcjonowania dziecka we wszystkich mierzonych obszarach (Nieuwagi, Nadaktywności/Impulsywności, Problemów z nauką, Funkcji wykonawczych, Relacji z rodziną, Relacji z rówieśnikami).
CDI 2 - Kwestionariusz do Diagnozy Depresji u Dzieci i Młodzieży jest narzędziem diagnostycznym przeznaczonym do wczesnego wykrywania pojawiających się objawów depresyjnych u dzieci i młodzieży oraz weryfikacji, czy dziecko jest w grupie ryzyka, jednocześnie monitorując jego stan.
Bóle niewiadomego pochodzenia oraz problemy ze snem lub koncentracją mogą być symptomami zaburzeń psychicznych, stanów lękowych i fobii. Jeśli zauważyłeś u siebie niepokojące objawy, koniecznie umów się na wizytę u specjalisty.